Selecteer een pagina

In de drie regels moet het gebeuren. Ze zijn cruciaal voor elk vervolg.

Als het hier niet gebeurt, gaan je kansen heel hard achteruit. Hoe goed doe jij het in de “SWIPE” wereld? De #Neuromarketing oplossing is KIS ME.


Wat betekent KIS ME?

Twee elementen waar we te weinig bij stil staan. Alleen hebben ze zoveel impact op een vervolg. Dat komt omdat je brein ingesteld is op deze twee elementen.

KIS = Keep It Short.

We zijn namelijk heel erg geneigd om vol enthousiasme te vertellen. Laatst herinnerde goede vriend Han mij er nog aan. Hij zei: “Chantal, vertel het me nu nog een keer en dan in twee regels”.

Kort is dus het credo.


ME = Meet Emotions.

Mensen doen iets sneller als emotie de basis is, geef ze dus de juiste emotionele reden. Nog steeds geven we veel te veel redenen die in het logische en analytische deel van je #brein terecht komen.

Hoe verander je een logische reden met 1 simpele truc naar een emotie?

Vertel over het geluk dat het met zich meebrengt.


Het meest waardevol van KIS ME is wanneer iemand het een keer voordoet, zodat je het alleen maar na hoeft te doen.

Wil je dit?

Kom dan spieken bij de keynote Briljant Boeien op 25/2, daar ga ik het voordoen.

Alle info: https://sprekerchantal.nl/briljant-boeien-met-neuromarketing/